Thursday, March 3, 2011

Benda yg paling anda sayang

today..........
a little bit tired coz i already come back from mallaca to attende the TM course..
ok sebenar nye da lari tajuk...

cerita sedih.....
setiap orng mesti ade 1 benda yg paling anda syg ...sejak kecil or da beso2 ni

lately...bnyak benda aku syg ilang,putus,dan tercampak serta tertinggl....antaranye...
1) selipar roxy wedges putus apabila sampai je di tesco...sgt sedih :( sebab da setahun pakai selipar itu...itu selipar kegemaran saye

2)selipar beli dekt jongker walk...ianye tercampak dekat umah jiran....malu nak amik...sekali ngk jiran da buang...so  sad.............

3) ini paling sedih....aku buat entry ni semata2 nak ctr pasal simut busuk aku tertinggal dekat melaka...
cerita pasal simut ni....aku syg gile even die busuk,berkepam ke,berubah kaler dari kuning ke coklat..aku peduli ape....tp ...tertinggal....mcm mane aku nak tdo mlm ni....aku da ngis2 da  tadi...sgt2 menyesal...rase mcm mau patah balik melaka...
dulu aku ade juge simut....kaler merah...bau die bg aku sedap...tp bg kwn2 aku muntah kot hahaha nak2 roomate aku farah...cam x ikhlas kalau nak alihkan aku nye simut...hehehe lawak.Penah sekali 2 bapak aku basuh simut 2...aku melalak mcm mati laki...mungkin bg orng ianye simut busuk cam sampah..tp ...bg aku ianye cam mkn tanpa air la kalau die x de...dan sejak hari 2..lepas bsuh aku sayu hati je bile ngk dlm robok..sgt sedih....slmt de simut laen..

ok la 2 je nk ctr..aku sedih ni simut aku tertinggal...nk ngis da ni...dem la



p/s:aku sedih gle......

No comments: